.

Ой азығы

Джереми Берлин

Егер шырынды ұнатсаңыз, өзіңізге арналған диета түрін сақтаңыз. Бүгінгі швед үстелі әдісімен тамақтану, яғни түрлі тағамға қолжетімділік заманында кулинарлық режимді сақтау керек екендігін ұмытпайық.

Осы таңдалған тізімде ұсынылғандай, кейбір ас мәзірі мен ингридиенттерге келгенде айтарлықтай сәйкестік бар. Алайда кез келген адам диеталық жоспарын сақтай алмауы мүмкін. Шектелген диетамен дұрыс тамақтану өте қиын болары анық.

Тамақтану диетологі Дженнифер Брунингтің айтуынша, табыс кілті өзіңізге не ұнайтынын, қандай тамақ жей алатыныңызды, тәніңізге қайсысы лайық екенін анықтауда.

АЛЬБЕРТО ЛУКАС ЛОПЕС, NGM ҚЫЗМЕТКЕРІ; МИЧЕЛЛА ХАРРИС.

ДЕРЕККӨЗ: ДЖЕННИФЕР БРУНИНГ, ТАМАҚТАНУ ЖӘНЕ ДИЕТА АКАДЕМИЯСЫ; ДЖЕННИФЕР НЕЛЬСОН, МАЙО КЛИНИКАСЫ.

(1) Шикізат вегетарианы – вегетариандық (етсіз – нағыз тамақ) түсінік пен шикізат тамағы (48°c-де не одан төмен температурада пісірілген) ұғымы. (2) Макробиотик диетасын кей ұстанушылар шектеулі балық пен теңіз өнімін жейді. (3) Жемісқұмар, шырынқұмар және өскінқұмар топтарында еттен жасалған тамақтарға қатысты бірнеше түрлі диета бар. (4) Палео диетасы 10 000 жылдай бұрын аң аулағанда қолға түскен тамақтарға негізделген. (5) Жерорта теңізі диетасын ұстаушылары жиі қызыл ет  жеп тұрады. (6) Фригандар тұтынушылыққа қарсы пәлсапа ретінде қайта қалпына келтірілген тамақтарды жейді. Қызықты диета фригандардың таба алатын тамақтарының түрлерімен сыналады.

       

Пікір жазу